14 Augusti

Blev väckt extremt tidigt idag. Eller tidigt för att vara mig. Men jag ska egentligen inte klaga för jag fick vara med min mamma några timmar idag och bara prata och ha trevligt :)

Och idag ska fortsätta slappa.Jag ska se till att jag har packat allt som jag ska ha med mig imorn till internatet. Det kommer inte bli så speciellt mkt, lite saker till rummet,inkas bur och lite till frysen och skåpet där jag förvarar saker. Det ska bli skönt att få komma tillbaka till mitt andra rum där jag har alla mina vänner runt omkring mig.
Jag måste även ha lite omvårdnad med Inka. Det e ju dags att klippa inkas klor igen, vilket går jätte bra fortfarande. Visst, det händer ju att hon tycker det är obehagligt men mitt mål för tillfället  är ju inte precis att kloklippningen ska vara perfekt.

Men måste jag fortsätta städa mitt rum och kolla min packning och sånt.Annars blir nog mamma sur och säger att jag e lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0