13 Augusti

Börjar verkligen må dåligt. Har en väldigt liten levnadskänsla kvar, känns som jag inte orkar mer snart. Är så jobbigt för jag är alltid trött,hungrig och ont i magen. Allt detta bidrar till att jag mer eller mindre alltid är på dåligt humör vilket mina närmaste har märkt av. Ber ännu en gång om ursäkt om jag har sagt något taskigt.
Mamma ska ringa kiropraktiorn som jag går hos imorn och man får verkligen hoppas att det finns tid för lilla mig. Orkar inte längre med mitt onda, har snart haft det i 6 månader om inte mer.

Idag händer det inte så mkt. Har haft tid och ork att cykla med inka idag, väldigt skönt både för mig och henne. Iaf vi får hoppas att hon tycker om det. Ska även försöka packa lite mer saker för ska till Örkelljunga på lördag och lämna lite grejor. Hänga upp saker på väggar och sånt blir det nog också. Men kan tyvärr inte stanna kvar där, för måste vara hemma på måndag då jag har tid hos tandläkaren och att jag har hundar att passa för ingen annan i familjen är hemma. Vilket är tråkigt för jag hade velat bo på internatet så snabbt som möjligt men det får då bli på tisdag då mamma är hemma så hon kan sköta de andra hundarna.


Stugan jag bor i. Trivs verkligen i den stugan :)

Kommentarer
Postat av: sara

Men gumman:´( blir så ledsen av att läsa att du inte mår bra:( Hoppas du får tid dit snart så du kan dela med dig av ditt underbara skratt och leende igen:D<3 Älskar dig sjukt mkt gumman o vill inget hellre än att du ska må bra snart!!<333 Nu blir de snart Örkelljunga o då ska ja se till att pigga upp dig;)<3

2009-08-14 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0