Bilder från helgen!

Här kommer några bilder från helgen!Hade hur trevligt som helst, tack alla som gjorde min helg perfekt :D


1. Jag,Ronja och Johanna med hundarna. 2. Inka, min underbara hund. 3.Glada lilla jag :D


4. Sheltien Teo. 5. Dvärgpudeln Idèfix & Tibetanska Spanieln Assa. 6. Elden fick vi igår väldigt snabbt :D


7. Malte, Ronjas hund.  8. Johanna, Ronja & Jag. 9.Ronja & gänget. Diwa, Idèfix och Malte.


10.Johanna & Assa. 11.Hundgänget, Idèfix,Diwa,Malte, Inka,Teo & Assa. 12.Vår sovplats över natten.


Här ser ni hur jag spenderade min helg, kanske är många bilder men det var längesen jag gjorde nått sånt här!
Tack alla sammas en gång till :D

Ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0