200409

Det får bli ett väldigt snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Måste verkligen komma i säng, ska ha ett jättestort prov och jag vill verkligen klara det.
Iaf i helgen har man varit i klippan hos en kompis och gått med hundarna, grillat och haft det allmänt trevligt och mysigt :D Bilder kommer kanske imorn. Och även berättar jag då mer.
Idag har det varit lektioner på UBC som gäller, matte gick det bra på och på datan så tyckte jag att jag kom längre men att jag måste få mer tid.Ska även fixa bilder och annat till nästa gång :D
Måste även köpa en ny datorn, eller rättare sagt jag Vill ha en ny dator. Den jag har nu dampar sig hela tiden. Speciellt när jag skriver och det är det jag gör mest med skiten.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0