100409

Mamma väckte mig tidigt idag. Pappa och jag skulle till Melbystrand och hämta våra glasögon som vara klara. Men pappas bil är ju sönder så vi kunde skjutsa mamma med hennes bil till jobbet och sedan åkte vi vidare till Mellbystrand. Det blev även McDonalds som frukost för Optik affären inte hade öppnat än :) Blev rätt nöjd med mina nya glasögon, behöver bara vänja mig vid dem lite eftersom jag har mkt sämre syn nu än innan.Iaf efter Melby åkte vi till kusinerna i Eket och hälsade på. Där grillade vi lite och hade trevligt :D Alltid trevligt att komma till dem!

Nu i eftermiddag/kväll kommer det nog inte att hända mkt. Kanske lite träning med Inka, eller så får hon en dag ledig.Annars blir det väl kanske nån film,tv eller läsa. Måste läsa klart etologi boken och skriva lite.

Ha de
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0