090409

Läste på aftonbladet precis att Jamie Waylett som spelar Vincent Crabbe i Harry Potter-filmerna greps med åtta påsar hasch i bilen. Polisen hittade även plantor och verktyg för odlingen i hans hus.

Tycker det är tråkigt att folk ens börjar prova narkotika och annat sånt som de kan bli beroende av. Även om man kan förstå att kändisarna och andra vill komma bort från vardagen av all stress och perfektion som man lever idag med för att andra ska vara nöjd med en så tycker jag att det finns fler lösningar än att börja knarka.
Det verkar som om visa folk i dagens läge tycker att det är helt okej att knarka, röka på eller vad som helst. Det till och med kan vara roligt att höra andra göra det. Läste lite på kommentarerna under,bla så skrev nån " haha, skön kille". Liksom vad är det roliga med narkotika ? Fattar det inte! Är helt emot narkotika.
Det är ju lite därför jag vill jobba inom tullen eller polisen som hundförare. Hade varit jätteroligt, båda för mig och för hunden som får arbeta :D Jag vill vara med att hjälpa till att bekämpa brott och få bort narkotika och annat sånt skit från Sverige :D

ha de
pusshej


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4858533.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0