080409

Onsdags idag. För tillfället kollar man på förhäxad, säsong 1. Är som vanligt hur bra som helst  :D

Det har iaf inte hänt så mkt idag. Handlade med mamma tidigt i eftermiddags. Och skulle egentligen hämtat mina nya glasögon men pappa fick problem med sin bil så jag och mamma fick hämta han en bit utanför Hyllinge och bärga hans bil.Så vet inte om vi hämtar dem imorn eller om det blir till helgen. Eftersom det är lite helgdagar från morgon tills Måndags så vet vi inte om de har öppet som vanligt.Men har fortfarande glasögon som jag kan se i så det gör inget om jag väntar men jag skulle vilja ha dem så snabbt som möjligt.

Imorn blir det bla tandläkaren som gäller. Tror det handlar om nått om tandreglering, vill egenltigen inte men om det kommer hjälpa mig så varför inte?

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0