Tisdag

Ville inte vakna imorse, var så jäkla trött. Brukar inte vara så trött. Men i allafall, på morgonen hade jag engelska och det var så segt och tråkigt, hatar engelska. Men sen började det roliga, lektioner som man ser fram emot mest, hundlektionerna. Skit roliga är dem, man får göra något man verkligen vill göra. Vi gick en liten runda, och då lät vi hundarna söka efter godis och sen gå sick sack mellan varandra och hundarna, båda gångerna gick sådär.

Men var inte med folket på TEBA igår,men när de kom hem fick jag en tandskrapa av tjejerna, vill bara säga tack till dem!

För tillfället gör jag inte så mkt, måste nog räkna lite matte men pallar inte. vill bara kolla på min vovve när hon käkar ben.

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0