Tisdag

tänker inte berätta något om idag i detta inlägg, måste bara få skriva av mig lite.men iallafall så när malin och jag skulle till statoil nu innan ikväll så satt jag vid datorn i köket. tänkte att jag skulle skaffa ett lösen på min data för att ingen skulle sitta vid den utan att fråga mig så jag skaffade ett lösenord, ett ord som ingen skulle kunna tänka på i första hand. så jag bara skrev  och sen gick vi iväg. och när jag kom tillbaka så skulle jag sätta mig och skriva in ordet så kommer jag inte in.troligen för att jag har både har haft stora och små bokstäver. så antingen måste jag göra en system fel skit eller formatera den men jag har en massa bilder och musik och så på datorn.fattar inte hur jag kan göra så!!! hatar det!

ha det
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0