Söndag

Sa till mig själv att jag skulle skriva mer nu när jag började en ny skola och allt men så blev det inte riktigt. Jag tror att det händer så mkt här att ja glömmer bort att jag har en blogg men nu ska jag försöka att skriva ett inlägg varje kväll innan jag går och lägger mig iaf. Vi får se om jag klarar att hålla det.

Men iallafall igår var jag med skolan på Sofiero och kollade på hundutställning, väldigt roligt.

Inte bilden från igår!

Vi ettor fick i uppdrag att bilda några gruppor och sedan bestämma vilken ras som vi skulle ta, och sen skulle vi gå till den ringen där den rasen var och fråga lite frågor.

Johanna och Sara var jag med, väldigt roligt hade vi :)

Är på Internatet nu, väldigt skönt att komma hemifrån igen. Väldigt lugnt, men jävligt kallt är det. Alltid lika kallt.var ute en långrunda med vovven innan och tog samtidigt en massa kort,både på henne och naturen.



Duktiga Inka på en sten, ån i närheten & Inka på en annan sten!

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0