Lördag

lite arg på mig är jag, har inte skrivit på nästan en hel vecka. Men iallafall, veckan har varit såhär;

Måndag: hade matte bara, fick till och med sluta tidigare. Hade ingen datorkunskap för polisen var på skolan och pratade om droger och så.Efter det gick jag och några tjejer till coop och handlade lite.

Tisdag; Hade föreläsning om freestyle, li och grynet kom och lärde oss lite.Väldigt roligt.

Onsdag; Hade vi en massa långa och tråkiga lektioner.På morgonen var vi på gymmet och kollade hur det såg ut.Hade svenska sen.väldigt tråkigt,läraren är såå seg! hade vikarie på matten och vi fick sluta lite tidigare idag också. sen var det engelska på listan, fick reda på vad vi hade på våra diagnostest vi hade för några veckro sen.hade 56% och det var G. Ganska nöjd, tyckte att jag skulle ha kunnat få nästan VG eller nått.

Torsdag; Hade föreläsning ingen. Jannika från en djuraffär i helsingborg kom och pratade om hunden mat och så. väldigt intressant faktiskt. på eftermiddagen hade vi hund, gick bara en runda.rätt skönt att slippa sick sack.

Fredag; hade en kort engelska,gick rätt snabbt.vi hade matteprov och det gick så där. Hade en väldigt seeeeeeeg svenska.kändes som om det aldrig tog slut. behövde bara städa vovvens bur idag eftersom jag redan är avskriven från förra gången.
 
det är lite snabbt om vad som har hänt i veckan,ska snart duscha.

ha de pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0