gillar inte läget alls :S

Kollar lite kläder till nästa helg aktivitet, gymnasie disco i hässleholm. Ska bli skoj för jag har aldrig varit där :) men så tyckte jag att jag skulle hitta någont nytt att ha på mig, så jag vill nu köpa ett par nya jeans eftersom min andra är välidgt mkt sönder, någon tröja, typ linne eller nått.får se sen vad jag passar i. sen ska jag ju också kolla saker på ikea till både mitt rum och inkas bur i stallet. ska bli väldigt roligt. kommer nog göra av med 800-1000 kr tror jag.

Hade tänkt köpa;

Nya jeans
Cardigan
linne eller i den stilen
troligen nya skor

badrumsmatta till stallet och lite andra saker typ dynor eller nått
cykelkorg där jag kan ha saker i stallet
lite saker till rummet som krokar,gardiner,galger,spegel,dvd låda, hylla och tvättkorg till hörn

måste nu tänka ut vad jag ska köpa, har panik tycker jag. gillar inte allas läget.iaf...

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0