torsdag

Som jag redan har sagt många gånger är jag verkligen dålig att uppdaterna min blogg. Men som tur är finns jag mer på bilddagboken; http://inka-maya.bilddagboken.se.
Iaf så är snart mitt lov slut,tre dagar kvar. Eller det är fyra för jag ska till en kiropraktor på m,åndag så det kan man räkna lite som en lovdag eftersom jag inte kommer vara i skolan.På lördag ska jag till Hässleholm och träffa några klasskompisar. Ska bli skoj skoj! men längtar inte till söndag för då måste jag hem och jag kan inte bli hämtat och jag verkligen HATAR åka buss eller tåg.Så det är synd att mamma jobbar då för annars skulle mamma kunnat hämta mig där borta men tyvärr kan hon inte det.

iaf tänkte nu käka lite, så jag får komma tillbaka med nått lite bättre ihop skrivit.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0