Torsdag

Veckan har gått väldigt fort, ska ju hem imorn :) får se om mamma kommer hämta mig eller inte imorn.
Hade hundlektioner idag, spårade. Var rätt nöjd faktiskt, Inka hittade klöven rätt snabbt. Kändes först som jag hade gjort fel men sen tänkte jag efter som insåg att jag bara gjorde som Charlotte sa så sen var jag nöjd av hennes prestation :D
Ikväll kollade jag,Malin,Kalle och den nya tillskottet i klassen Frida High school musical.Men kalle var så tråkigt att han gick typ efter halva filmen.
Har även klippt Inkas klor idag, och kletat in hennes tänder med nån gel som kanske kan skydda hennes tänder bättre till man får dem fixade.
iaf jag måste gå och lägga mig nu, får försöka iaf för det finns nån som väsnas där ute med att skratta hela tiden :P

ha de
pusshej
Min duktiga Inka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0