Söndag

tack för igår tjejer... och kalle, det var skoj igår :D men nästa gång får vi testa Ekebo :P

Iaf har snart varit hemma i ungefär två timmar, rätt skönt faktiskt! var  nära att somna på bussen men som tur var skyndade jag mig hem, sa till mig själv att om jag nu var så trött som jag var på bussen skulle jag sova lite när jag kommer hem men än så länge har jag inte somnat, men det kommer jag nog göra om jag lägger mig i sängen.

Imorn har jag sovmorgon och är ledig från skolan, ska till en kiropraktor och knäcka ryggen lite :P har väntat på denna tiden i ungefär två månade så det kommer bli skönt när det är över :)

jag har precis börjat tänka på en sak, om jag skulle avsluta min blogg här och antingen sluta helt att blogga eller starta en ny på en annan sida för jag börja tröttna på denna sidan. men jag om jag nu ska starta en ny blogg vill jag ha allt som jag har skrivit här på min nya och jag vet inte hur man gör det :S

men iaf..
ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0