Tordag

Det har inte hänt så mkt idag, varit mest tråkigt,tråkigt och tråkigt. mamma vill bara vara med han jag hatar. Hon följer till och med ut när han sa röka, han gör sin egna så det tar bara en minut och sen är slut. Han är inte ett barn som behöver barnvakt.
Skulle gärna vilja vara med henne mer, jag börjar snart skolan och hon jobbar väldigt mkt och väldigt långa dagar så det skulle vara roligt att vara med henne och hitta på saker. Hon tänker bara på han han han han. VÄLDIGT STÖRANDE!

iallafall, det är väldigt fint väder, soligt och väldigt varmt. Det är egentligen helsingborgsfestivalen i helgen men jag tror jag skippar det i år.

ha de
pusshej

mol, sista kvällen klass 9d hade sin kväll själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0