Tisdag

Jag måste städa rummet idag! Det ser ut som ett bombanfall har varit är, en riktig katastrof!Får nog göra det imorn istället, finns en massa annat jag måste göra också, typ som gå ut med hundarna, eftersom mamma ligger i sängen och kvider. Måste också duscha, städa till kaninen och ja, jag får nog ändå städa rummet.

Igår hände det inte så mkt förutom att Inka skämde mig när jag skulle rasta henne. Jag hade henne lös på en fotbollssplan i närheten av där jag bor så att hon kunde springa, sen sprang hon iväg(trodde hon skulle rymma). Jag kallade några gånger men hon kom inte, så jag fick springa efter henne. Och där mellan två områden av träd satte hon sig för att baja. Tyckte att hon skulle lyda bättre men vad kan man göra med en hund som inte har lärt sig så många kommandon i hennes liv på kenneln i Norrtälje.

I morn jobbar mamma, men bara till fem, sen blir mitt liv ett helvete, för troligen hennes "pojkvän", vet inte hur det är mellan dem kommer hit.Och jag hatar han, VÄLDIGT MKT. Och mamma bryr sig inte ett skit av vad jag tycker, det är liksom bara dem två i hennes hjärna och jag tycker att hon inte bryr sig om min bröder och mig, speciellt mig. De dricker väldigt mkt alkohol när han är här, då speciellt han och det gillar jag inte alls. Hon klaggar också på att de inte ses så mkt, men de har träffats minst tre gånger på bara två eller tre månader.
En annan sak, brukar vuxna hålla handen med sina killkompisar?, säga puss och kram när man avslutar ett samtal i telefonen? och brukar vuxna sova i samma säng och vilja gå ut själv när de inte är tillsammans?

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0