Sover lika hårt som en kamel xD

Försökte väcka Anders efter att jag hade skrivit klart det förra inlägget. Tror ni att han vaknade? Nej, absolut inte. Så jag fick gå två rundor med djuren istället. Inka, och maya, familjens två hundar,de som är åtta år och de gör sina behov väldigt snabbt, så man behöver inte gå så jätte långa rundor. Men med min hund, inka, den tre åriga, hon gör sina behov var åttonde timme.Och man behöver gå väldigt långt innan hon gör nått.

Det är väldigt jobbigt att ha två hundar som heter inka, men jag vill inte döpa om nån utav dem, den åtta åriga inka har ju haft det i åtta år, och lyssnar hyfsat bra och min inka lyssnar väldigt bra på det.Så man vill ju inte döpa om nån utan dem.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0