Söndag

Gud vad dålig jag är! Har sagt till mig själv att jag ska skriva lite varje dag, och vad gör jag? Jo, struntar i det i flera dagar och skriver sen efter en vecka eller nått. Visste egentligen att nått sånt här skulle hända men jag är extremt dålig på att hålla vad jag säger till mig själv.

Iallafall det här varit rätt så lugn vecka,min egna hund har varit hos mig i en vecka nu och det går faktiskt riktigt bra.I början satte hon de två andra hundarna som vi redan har hemma på plats. Men nu så har en av dem satt min hund på plats, så nu har de fått deras rangording klar.

Mamma jobbar i dag, hon jobbar som personlig assistens till en tjej i Båstad. Jag undrar när hon kommer hem i kväll.

Ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0