Snälla nån!

Mamma kom precis hem efter ungefär tre och en halvtimme ute, de skulle bara gå på toa, och gissa vad det första hon sa?
Detta är vad vi sa;

Mamma; Får vi låna din hund?
Jag; varför det? kan inte jag följa med ut?
Mamma; Jo, det är klart. Klä på dig så kan du följa med.
Jag; skit samma, jag går och lägger mig.
Mamma; nej men,angelica kom nu.
Jag: nej, jag går och lägger mig.

Det kanske inte låter så farligt ( det lätt också som om hon absolut inte ville ha mig med) men jag tyckte det var dåligt av henne att hennes första ord till mig, får vi låna din hund, som om hon bestämmde att jag inte skulle med ut. Jag har nästan alltid gått kvällsrundan med henne,speciellt nu när jag har en egen hund.

Jag tycker att hon inte bryr sig om oss när han är här, hon halv lyssnar på det jag har att säga till henne och sen går hon bara iväg typ som hon inte bryr sig.

ha de
puss hej

nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0