Onsdag

Min collie tik Inka.

Har precis kommit ur duschen, gick dit direkt när jag vaknade. Låg kvar i sängen väldigt länge,orkade inte gå upp men det gjorde jag. :) Måste snart gå ut med hundarna också, hoppas Anders(min andra bror) inte sover för jag behöver hjälp. Det är lite svårt att gå med tre hundar, visst min drar inte lika mkt som de andra två men det är ändå jobbigt.Deras koppel på trasslar ihop.

Jag gjorde bara två saker av de jag skrev att jag skulle göra i går, visst det var inte så mkt men ändå.Jag brukar nästan aldrig göra klart de saker jag har börjat på. Städa rummet får jag göra till helgen, lättast att säga så för jag kommer nog inte göra det de här tre dagarna innan helgen. Ska iallafall inte städa på fredag, då ska jag njuta av maten vi kommer att ha, LAX. Jag bara älskar lax.

Ikväll kommer mitt liv bli ett helvete, den mannen som jag hatar kommer. Känns som om mamma skiter i vad jag tycker om han. Visst hon får ha kompisar, men hon får tänka på vad sina barn tycker iallafall.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0