Måndag

Har tillbringar min dag med framför tv:n med serien förhäxad,en massa mat och några hundpromenader. Hann bara se ungefär 10 avsnitt av första säsongen eller nått. Kommer såklart fortsätta kolla imorn, kanske inte så många som jag kollade på idag men nästan.

Inka och en av dem andra hundarna hamnade i ett litet slagsmål idag, och det brukar vara så att de två andra blir blöta av allt bitade och så, men idag blev Inka VÄLDIGT blöt. OCH hon skällde först på pappa för att hon vaktade mig och sen på en igelkott som var i trädgården. har aldrig hört henne skälla så det var något nytt.Men jag är väldigt väldigt glad att jag köpte henne för hon är väldigt underbar och speciellt hund.

Kommer att kunna ha sovmorgon i morn eftersom mamma inte jobbar :) väldigt skönt,men troligen kommer jag nog vakna runt 8-9 tiden, vilket är väldigt tråkigt

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0