Lördag

Mamma väckte mig runt halv nio i morse,för sen skulle vi käka frukost med frallor som mammas vännina hade köpt. Det var riktigt gott faktiskt, och väldigt länge sen man åt frallor.Sen cyklade jag och mamma ner till stan för att flytta lite pengar åt mig, är ju inte myndig så jag kan inte flytta pengar på internät.
Ängelholm har haft en fest hela helgen och idag var det en massa motercyklar och brandbilar i stan. Mamma sa nått om att brandstationen firade 50år eller nått sånt.Det var också någon kocktävling också men jag fattade inte vad dem gjorde för nått, det var för mkt folk där.

Vi var tvungna att cykla hem för att gå ut med hundarna. Vi släppte lös maya och min collie på fotbollsplanen i närheten, och de var så myset att se dem springa så mkt efter varandra.

Har också bråkat med leffe, min bror. eller han bråkade med mig. För ett par nycklar som är mina, som han ville låna för att han skulle festa i kväll.Han blir alltid sur för han inte får som han vill.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0