jobbig dag :(

mamma och jag har pratat många gånger om att åka till kvidinge och bada där och vi har bestämt att vi kanske ska dit på torsdag. har sagt till henne att jag inte har någon bikini längre eftersom den är för liten, så jag stack ner till stack efter många om och men, jag hittade ingen överdel som passade min konstiga bröst, eller jo det gjorde jag, hittade på triumph men de är alldeles för dyra, mamma skulle döda mig om jag kom hem med en så dyr överdel.men jag köpte två underdelar istället.så imorn ska mamma följa med ner och försöka hitta någon och jag är nästan 100% säker att vi inte kommer att hitta någon utan för köpa en på triumph ändå.

sen ikväll kom pappa över och käkade med oss, potatis och korv hade vi idag rätt gott faktiskt. sen hjälpte han mig sätta upp en magnettavla från ikea och tre hyllor, blev faktiskt riktigt bra.sen har jag också flyttat mitt skrivbord så att jag inte slår huvudet i nedersta hyllan, har gjort det tre gånger redan.

behöver dusha snart, har varit svettig och varm hela dagen men det är inte lönt att duscha mitt på dagen för man blir lika varm och svettig efter att man har kommit ur duschen.

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0