herregud

har bråkat med min jävla dumma bror TVÅ gånger idag, över en jävla film som är min och som jag inte vill låna ut för jag aldrig får mina filmer tillbaka hela.Antingen är det repor i dem eller så är det gammal läsk på dem. Som tex Eragon, filmen, han fick låna den och när jag fick tillbaka den fick jag börja med att beställa en ny film som är hel och inte där det finns några repor.
Han behöver verkligen extremt mkt expert hjälp för att hantera sina utbrott, eller en jälva massa tabletter  som hjälper han att vara väldigt mkt gladare. bara för att han inte har tillräckligt med pengar så han kan köpa snus eller cigaretter behöver han inte släppa ut all sin ilska bara på mig och ingen annan!
Förlåt för mitt språk men är så jävla sur på att han lägger ut sin arga skit på mig för att han inte får nån jäkla film.

ha de
pusshej


Kommentarer
Postat av: Elia

sv: det är bara att... (jag vet att du kommer att hata mig för det här men det är sant)träna!

när jag började kunde jag inte ett piss!

men sen kollade jag runt lite och märkte att ifall man ändrade det så hände det. trixa med allt, exakt allt, så ska du se. först kanske det ser piss ut men man lär sig ju och liksom slår ihop saker (fattar du vad jag menar)

kramkram

2008-07-17 @ 23:41:33
URL: http://eliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0