Herregud kvinna!

Hur många gånger har du varit ut och käkat med oss, dina egna familj de åren innan du började prata med han? si så där 10 gånger kanske på alla mina 16 år. Och hur många gånger har du varit ute med den konstiga mannen? jo varje gång ni ses, minst 3 gånger om året. Rättvist? nej inte speciellt, och vi har bara fått följa med EN gång av alla gånger.

Det är min mamma jag pratar om, väldigt snällt av henne att inte bjuda med oss, varför ska hon ha allt det roliga och lite mer lyxiga, bara för att han är här? Nån som kan berätta varför? visst de delar på notan eller så betal han men vi kan väl iallafall en gång om året gå ut och äta, inte på mcdonalds eller nått sånt ställe utan mer en resturang.

blir bara ledsen, besviken och arg på mamma.Har det väldigt lätt för mig nu att börja gråta, så det är jag nära att göra så fort jag tänker på det.Hon förändras väldigt mkt, bara genom att prata om han, och när hon är med han förändras hon också.

ha de
pusshej

Kommentarer
Postat av: Amanada

säg det till henne, eller visa henne bloggen så hon förstår

2008-07-23 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0