För varmt väder

Det är alldeles för varmt väder att vara ute, det är för varmt att göra det mesta egentligen. inget skoj! solen lyser mot mitt rum nästan hela dagen så det  är väldigt varmt, och zorro, kaninen som jag har på mitt rum, det är väldigt synd om han. Och jag kan inte ta ut han heller för det är för varmt för det också. så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

jag fick ingen sovmorgon idag men det var mkt roligare och skönare att gå en promenad med hundarna och mamma. sen släppte vi min inka och maya så de fick springa lite och leka. det var runt nio eller nått sånt och det var väldigt varmt så vi var där inte speciellt länge.

och idag fyller mig morfar 74år, GRATTIS!

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0