fint väder men väldigt varmt

man längtar ju efter fint väder när det regnar men man längtar inte efter sånt här väder, roligt med sol men det är  nästan 30 grader ute. vädligt jobbigt, kan inte vara på rummet för solen står på där så att hela rummet blir stekhet. och min data klagar på överhettning och det blir ju inte bättre om solen står på.

har ingen aning om vad jag ska göra idag, vill inte vara ute för jag hatar när det är så här varmt, och jag kan inte vara på rummet heller :( tycker också synd om hundarna, de vill vara ute men det får de inte för det är för lite skugga och de kan bli för varma.får nog sitta här vid datan och ha det lite tråkigt, mammas data är liksom vädligt seg så det gör det ännu tråkigare att sitta här.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0