en hektisk varm dag!

Dagens morgon började med att mamma väckte mig runt nio,tog på mig mysbyxor och ett linne, gick ner och åt en macka och drack oboy. Vi var tvungna att gå ut med hundarna så vi gick en lite större runda än vanligt så de kunde hålla sig.Sen när vi kom tillbaka gick jag till mitt rum och bytte om till bikini och tog på mig shorts och linne över. Jag,mamma och hennes vännina kith skulle med och bada i kvidinge, de har en utomhusanläggning där man kan bada. Det var såå härligt att hoppa i efter att inte ha fått bada i havet på hela sommaren, kallt och skönt. Vi simmade några längder och sen gick vi upp och solade och käkade lite. Det var gott att få i sig något annat än en tråkig macka. Innan vi åkte hem hoppade vi i en gång till i vattnet,solade,käkade godis och jag fick en 88:a. Gott,gott!

Efter att vi kom hem gick jag ut med min hund på en lång runda, anders fick gå ut med de andra hundarna, han är så lat att han gick en väldigt liten runda.Jag var tvungen att duscha av mig allt klor som man fick av vattnet i bassängen. När jag kom ut var det lagom att käka mat, vi käkade tacopaj. Det var också gott!Efter maten var jag tvungen att städa lite på rummet, men ser fortfarande ut som en katastrof!Ska fortsätta till helgen men i morn ska jag ta en ledig dag och gå ner till stan och kolla runt och troligen köpa lite saker.

Kom precis hem efter en tur med mamma och hundarna, vi lät min hund och maya springa lite på fotbollsplanen igen, ser så härligt ut när min hund springer omkring och pälsen rör sig så härligt. Hon ser så lycklig ut när hon får springa.

Ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0