Onsdag

HON KLARADE DET!

Jag säger det bara, Inka klarde det. Klarade att gå ner från trappan alldeles själv.Fy fan vad jag är glad och stolt över min vackra skapelse!Helt underbart asså!

När inka var liten halkade hon på en trappa som var hal, vilket har satt sig i ryggraden på henne sedan dess. Hon kan gå i såna trappor där det bara är två eller tre trappsteg men om det är fler steg vägrar hon gå. Men jag försöker så gott jag kan. :) jag har inte nån sorts förväntan på henne att hon ska klara det igen men skulle bli glad om hon klarade det igen.

men iaf till andra ämnen så gick dagen bra. hade vollyboll på idrotten och fick ont på armarna.men det har gått över nu. men jag trillade även när jag skulle hämta bollen och slog i knäna. fy vad det sved och gjorde ont.Svenskan gick snabbt. håller fortfarande på med artikel och fick leta i papperskorgen efter början på artikeln. hade skrivit den på ett annat papper än de andra och jag slängde liksom fler papper så det pappret åkte med. matte och engelskan var rätt rolig idag. matten gick snabbt som vanligt och engelskan gjorde vi nån övninge eller vad man ska säga och så kollade vi på bröderna Grimm. väldigt bra film.

iaf, HON KLARADE DET! :D

ha de
pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0