Måndag

Har missat att skriva igen. de gånger jag börjar bli duktig på att skriva blogg blir jag lika dålig igen. gillar inte läget alls. :( men iaf idag har jag gjort;
  • åkt till internatet, handlade innan och när man kom ut från butiken fann man hunden i förarsätet sittades alldeles coolt, som om inget har hänt.
  • satte upp en stjärna och nya gardiner på rummet, väldigt fint blev det :) känns mer personligt opch hem trevligt nu.
  • fick skjuts av mamma till skolan, käkade frallor innan skolan började. gott gott :)
  • första lektionen var matte, lektionen gick rätt snabbt. räknade hyfsat mkt men vet inte riktigt om jag fattade allt :S hatar geometri.
  • datorkunskap - hade prov i word. läraren kom till oss på matte timmen och sa att datornerna kanske inte fungerade som det skulle.men de fungerade :( så vi fick göra det, och det gick bra tyckte jag :)
  • gick korundan med Frida. trevligt hade :)vi kollade även på narnia 2 tillsammans.
nu ska jag fortsätta prata med mamma.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0