Väldigt hektisk dag!

Mamma väckte mig runt 9 idag, min klocka var lite konstig för när jag först kollade på den så stod det 11.05 men sen ändrade den till 09.05.Den har aldrig gjort så förr. Var tvungen att käka något, så jag tog ett glas mjölk och en macka.
Vi stack ner till stan för att hitta någon present till min kusin Ronja som ska ta konfirmationen på söndag, hittade inget som kunde passa henne. När det började närma sig 11.15 började jag blli nervös, skulle till kiropratorn idag oc knäcka ryggen lite.Hatar när det knakar i fingrar och så.Men det gick riktigt bra, han är väldigt snäll och han behövde inte knäcka på så många ställen.
Efter att vi båda fick våra ryggar knäckta kollade vi igen i stan om det fanns något, men vi hittade inget.

Runt 3 cyklade vi till mammas kollega och kollade på hennes nya hund, gud vad söt liten hund.Var en papillon variant. Väldigt söt.Vi satt ute och fikade men helt plötsligt började regna så vi fick flytta in.Men sen var vi tvungna att cykla hem igen.Mamma skulle laga mat,sista måltiden med pappa och troligen gången vi träffar han eftersom han reser till Kanada på söndag, ska vara där i tre månader, lite avundsjuk på han!

Är väldigt mätt efter en stor och god måltid!
ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0