Söndag

har inte skrivit ett dugg sen början av veckan. dåligt av mig men jag har varit på skolan sen onsdags kväll och de har inte internät där, så jag har inte kunnat vara ute på nätet.Men ska se ikväll om vi kan koppla in min data och se om jag kan få nått internät.

Iallafall,jag hade inte tänkt stanna på skolan i onsdags men det blev det ändå och det tyckte jag att jag gjorde rätt i. Har underbara kompisar i mitt hus,även om de kanske är lite knasiga ibland så är dem underbart snälla och väldigt roliga.Jag tror att jag kommer få tre helt underbara år på skolan.

Ska hoppa in i duschen nu
ha de
pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgn :D

2008-08-24 @ 10:33:13
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0