Söndag

Jag gillar verkligen att skriva i min blogg, får skriva av mig lite. Men jag börjar bli väldigt dålig på att uppdatera den. Skulle vilja uppdatera den varje minut, om inte varje sekund, men tyvärr kan man inte det. För saker händer inte så snabbt. Och idag hade jag tyvärr inte tid att skriva något.

Jag vaknade runt 10 för att mamma väckte mig, var tvungen att käka frukost. Åt väldigt mkt för att vara mig, sen skulle jag och mamma ut med vovvarna på en runda så det kunde hålla sig  för det var kusinen ronjas tur att konfirmeras idag. Det var väldigt.väldigt segt!

Iallafall, igår när jag skulle gå ut i köket från vardagrummet hade jag plötsligt en groda mellan fötterna, fy fan vad rädd jag blev. Man brukar inte ha en groda mellan fötterna i vanliga fall.Jag skrek och Anders kom ner så fick han slänga ut den.När jag berättade det för mamma sen när hon kom hem så skrattade hon bara. haha  

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0