Lördag

Imorn åker pappa till Kanada, kommer både sakna han och tycka att det blir skönt att han är iväg. Vi bråkar med varandra nästan varje gång han kommer över. Så det kommer bli skönt i slippa det. Men jag har ju en kvar som jag kommer bråka med, min bror leffe. Men som tur är så är jag bara hemma på helgerna.

Zorro,kaninen skulle egentligen tillbaka till sin ägare idag, men det blev inte av.Han ska tillbaka på måndag kväll istället när mamma jobbar igen.

Jag gjorde inte så mkt igår,la ett pussel på 1500 bitar, som tog flera timmar,och jag kollade på förhäxad samtidigt.

Iallafall,tror jag sk  cykla till coop och köpa lite saker, som frukt, baugette och någon tidning.

ha de
pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0