Kommer bli dyrt!

Kom på precis att jag kanske få sticka till stan i morn och börja köpa lite saker till både mig och vovven till skolstarten.Måste köpa både linjerade och rutiga block,se om det finns någon bättre och större almanacka som jag ska använda bara till skolan ( har egentligen en ,men den är så liten så tror det bättre med en större, gillar inte att skriva jätteliten text.Måste också köpa linja,penna/pennor,suddi,stift och några mappar om vi får lite papper i ämnena, då använder jag inte pärm, tycker tar för stor plats.Vill också köpa en liten första hjälpen till min vovve för att ha om det händer något, man vet aldrig. Och lite andra saker som tuggben och så.
Mamma kommer nog ha ihjäl mig för att jag kanske vill köpa en ny almanacka, för i våras tjatade jag om att jag ville ha en sån almanacka som jag har, och den var lite av det dyraste laget. Men jag fick själv bestämma vilken färg det skulle vara som bakgrund och text, plus hur det skulle vara inuti.

Nån som kan hjälpa mig med vad som man kanske kan behöva?Skulle bli väldigt glad då!

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0