Hyreskontrakt

Har fått mitt hyreskontrakt från skolan idag, så rum 505 i Åstugan är mitt! :) Ska flytta in lite saker om en vecka.Gud, det börja närma sig skolstarten med stora steg,drömde i natt att jag redan hade börjat skolan, drömmen var som en mardröm, hoppas att det inte händer likadant när jag ska börja.
Och det tråkiga är att man inte få ha sin hund med sig förrän vecka 35 och till skolstarten ska man ha med sig hur mkt som helst till hunden.
Men det ska bli skit skoj i allafall, har redan pratat med några stycken som ska börja där!

ha de
pusshej

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Kollade lite på vår skolas hemsidas gästbok och såg att du skrivit där :P Vad kul att du ska börja där! Jag bor i stugan bredvid er stuga. Jag längtar såklart också till skolstarten fast jag ska ju gå mitt andra år där nu :P Du kommer säkert att få det skoj där! Skolan är toppen!

Och visst, det kan vara lite jobbigt första veckan utan sin hund där, men det är det värt. Jag var utan min vovve där i två veckor eftersom hon var för liten för o börja :) Vad har du för vovve då?

Kolla gärna in min hemsida och läs lite om oss :)

Vi ses // Ingrid och Tilla

2008-08-13 @ 17:03:07
URL: http://www.tilla.info.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0