Gud vad jag är arg!

När jag gick i nian gjorde jag en necesär som jag skulle ha nu på gymnasiet,hade tänkt ha den som ett pennskrin Så jag har  haft den BARA på ett ställe HELA tiden, den låg vi nattduksbordet och nu har den varit spårlös försvunnen i en månad. Kan inte hitta den nånstans på rummet. Den kan liksom inte fått ben och sprungit iväg.
Den borde egentligen synas väldigt bra för jag har proppat den med en massa pennor och annat så den är ju inte platt.

Gud vad arg jag är på mig själv som inte la den i gaderoben, då skulle jag ha hittat den hur lätt som helst nu!!

mamma ropar att maten är klar, så det är dags att gå och käka hennes goda mat och klaga lite samtidigt :P

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0