aj aj,vad jag har ont :(

igår var jag på kvidingebadet med mamma och kith, och jag har små bränt mig på hela kroppen, värst är i knäveket. det gör så jäkla ont! har bränt mig på ryggen också. och när jag kliar, nästan varsomhelst så svider det, ett dåligt tecken på att jag har bränt mig. och jag fick en boll på min högra vad så det gör inte min bränna bättre, snarare värre.

har förresten börjat prata med en tjej som också ska börja hundgymnasiet till hösten. väldigt snäll. hon har en shetland sheepdog, och jag är väldigt avundsjuk på henne för jag har alltid velat ha en sheltie, men de har varit för dyra när jag har kollat på en. :(

ha de
pusshej

  fin bild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0